Lokale Highland Cattle clubs

Highland Cattle Clubs

Kom og vær med

Kom og vær med, når vi mødes i de lokale Highland Cattle Clubs. Vi mødes 2-3 gange om året og der er altid noget nyt at lære og god inspiration at hente i andres besætninger. På billedet er det Liz Shaw fra Skotland, der viser hvordan man lægger grime på et dyr for første gang - helt uden stress.

Har du ønsker og forslag til et arrangement hører Highland Cattle Club-lederne meget gerne fra dig pr. telefon eller mail så nærmere tilrettelæggelse kan drøftes.

Der har gennem årene været afholdt møder lokalt hos foreningens medlemmer om græsmarken, naturpleje, håndtering af dyr, fodring, dyrkuetræning mm. Møderne er som regel uformelle med plads til at vi snakker om løst og fast og får vendt vores problemer i egne besætninger med de øvrige deltagende. Ud over at det er hyggeligt at mødes med andre, der har Højlænderne som interesse, så er det mange gange også lærerigt.

Se kort for at finde din klub

Hent Retningslinier for lokale klubber

Lokale klubber

Highland Cattle Club Sydjylland

Klubleder Dennis Keller Hansen

E-mail clubsyd@highland-cattle.dk

Highland Cattle Club MidtNordjylland

Klubleder Jesper Engel Hansen, Tlf. 6130 4502,

Kasserer Steen Andersen, Tlf. 2049 1319

E-mail clubmidtnord@highland-cattle.dk

Highland Cattle Club Fyn

Klubleder Jens Kimer-Jørgensen Tlf. 2513 1971

Kasserer Jeanette Kimer-Jørgensen

E-mail clubfyn@highland-cattle.dk

Highland Cattle Club Sjælland

Klubleder Niels Seidenfaden, Tlf. 4043 2547

Kasserer Jette Overby, Tlf. 2142 0822

E-mail clubsjaelland@highland-cattle.dk

Kommende begivenheder

Kommende møder annonceres her på hjemmesiden under begivenheder.